My Family Puzzle

ANDA PENGUNJUNG YANG KE

JIKA ANDA ADALAH PENGUNJUNG YANG KE 19,281, SILA EMAIL KE fizza_81@hotmail.com beserta bukti no pengunjung anda. Hadiah misteri menanti!!

I LOVE BREASTFEEDING

I LOVE BREASTFEEDING

Thursday, September 10, 2009

SWEET MEMEORIES FOR 9 MONTH OF PREGGY

mase ni ngandung 18 bolan

Tanggal 6 December 2008 aku disahkan oleh doctor gynea aku(dr ding) yg aku pregnant 5 weeks...
x sgka sgt yg aku bunting pelamin setelah mendirikan masjid pd 9/11/08
alhamdulillah mgkin rezeki aku dan hubby nak dpt anak secepat tu...aku bersyukur ...lg pon kami suami istri pon dah agak berumur so kitorg x pernah merancang...dan alhamdulillah kami dikurniakan ank..(takut jugak jd mcm sesetengah org yg susah nak preggy)
gambo kat ats ni mase aku preggy 8 bulan...dah nak masuk 9 bln dah...peyut aku mmg beso gabak...smpai org ckp aku preggy kembar...walhal dlm peyut aku tu ade satu je janin...
mgkin aku ni kuat melantak...smpai pnh mase aku preggy 7 bln, doctor suh aku buat test mgtt (yg minum air gula tu) sbb ditakuti aku ade diabetes mase pregnant ni walaupon parent aku xde history kencing manis.
walaupon berat, terpaksa la gak aku telan air manis tuh...(mana tau nnt anak aku kat dlm pon manis mukanya huhuuh)---->sdp kan ati jer...takut weh minum air tuh...sib baik aku x muntah
dan resultnya alhamdulillah aku zero diabetese...hehehe...buat cuak je..
Due date aku mase ni adalah 8/8/09 klu ikut tarikh last period aku laaa..
mcm cntik gak date nye tp aku pon mcm x sure aku bersalin pd tarikh jangkaan ni...yelaa...kat ati ni rase mcm lg cepat je..hhehehh
Moment yg aku xleh lupe mase nih ialah waktu pertama kali hubby aku dpt tau aku mengandung ank die..
die mcm xpercaya mase aku bgtau thru sms.sbb mase ni hubby aku tgh kije...dan dah smggu x balik(hubby aku balik smggu sekali)
smpai die ckp aku tipu die laaa...susah die nak caya...tp nampak la die happy..
yg aku xsgka, esoknya muka die terjengul je kat depan pintu(trus balik walaupon bykl kije semata2x nak jumpa aku dan baby baru die yg kat peyut nih...hehehe
suami hai suami...hehehe
sejak aku pregnant, suami aku nampak amik berat psl kandungan aku...dr semasa ke semasa die msg aku tanya ttg kesihatan baby n suh aku jaga diri baik2x...smpai penah satu tahap,mase aku ngadu kat die yg aku penat sgt berkerja(maklumla kije aku as a nurse byk kena berjalan n kdg2x sampai terkejar2 dibuatnta sementelah aku kije kat bahagian emergency depatrment)..smpai die suh aku cabut je kije gi bilik rehat tido...ibiarla ape manager nak kata pe...yg penting ku n babyku sht katanya...huahuahua...syg my hubby!

 ni ade lg gambo...
cik misi tongah ngandung 8 bolan
ngandung 4 bolan

No comments:

MY RESEARCH

SILA ISIKAN SOALAN DI BWH YE MOMMIES SEMUA! TINGGALKAN NAMA DAN EMAIL. NAK BUAT RESEARCH.tq

Adakah anda seorang yg bergelar mama? jika ya...adakah anda seorang yang fully breastfeed anak anda atau anda memberi minum susu formula? sila jawab..
Jia anda pengepam tegar(expressing breastmilk), pam jenis apa yg anda guna?
Adakah anda pakaikan Cloth Diaper(CD/Cding) kepada anak anda? Ada berapa keping CD yg anda ada skang?
Adakah anda suka bershopping online?Produk apa biasanya anda beli secara online?
Name:
Email Address:

create form

I made this widget at MyFlashFetish.com.

KELUARGA KU

Blog Widget by LinkWithin