My Family Puzzle

ANDA PENGUNJUNG YANG KE

JIKA ANDA ADALAH PENGUNJUNG YANG KE 19,281, SILA EMAIL KE fizza_81@hotmail.com beserta bukti no pengunjung anda. Hadiah misteri menanti!!

I LOVE BREASTFEEDING

I LOVE BREASTFEEDING

Sunday, September 13, 2009

KESAH NAK RAYA



ni baju raya anakku si darwisya yg baru berusia sebulan 7 hari tu...dah siap dah baju die..sedondon dgn baju mamanye tp baju ku tu blum siap . mgkin 2 3 hari nih siaplah..baju si kecik ni sipa dulu,...comel beno aku tgok bajunyer...sampaikan akak tukang jahit tu ckp, dah mcm baju anak patung dah..hehehe..saje je buat..padahal budak tu kecik lg...x sgka plak jadi baju ni...comel sgt...wah..beraya sakan le anak dara aku sorang tuh tahun ni

Nih plak hadiah baju yg die dpt. Jiran n sepupu ku bg mase dorang lawat nak tgok darwisya beberapa hari lepas…dah bukak dah pon…leh gak wat baju raya die…pakaian dari anakku dgn hello baby…wah, bergaya sakan anak ku thn nih…maklum le 1st time nak sambut raya kat dunia nih…hehehe
Nih semer kuih2 raya yg aku  beli khas utk mertua aku di simpang renggam. kuih strawberry chocolate, tart nenas,kuih kacang badam,bahulu dan sepeket kerepek...nih je yg mmpu ku bg...duit raya lain plak..insyaallah lg 2 hari nak raya balik le kami ke kampong…lakiku la yg nak balik awal..maklum le dpt cuti cepat…aku plak mmg beraya sakan sbb sekali cuti ngan cuti confiment..nampaknye aku dpt cuti raya selama 3 minggu la thn nih…mean, lepas 3mggu raya baru aku naik kije smula..huwaaa…malasnye ! tingat kije, tingat plak stok ebm…huhuhu…dah cukup belum ek?
 
paling suke aku kuih strawbery coklat nih...sedap smpai menjilat jari...harga sebalang rm18 kat dlm ade 50 biji....tiap tahun mmg aku order kuih nih sejak 2 3 thn lepas...
anyway s
SELAMAT HARI RAYA BUAT WARGA BLOGGING...MGKIN SMPAI RAYA AKU XDPT MENTENET...JUMPA NANTI LEPAS RAYA.INSYAALLAH
                                                         
Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

MY RESEARCH

SILA ISIKAN SOALAN DI BWH YE MOMMIES SEMUA! TINGGALKAN NAMA DAN EMAIL. NAK BUAT RESEARCH.tq

Adakah anda seorang yg bergelar mama? jika ya...adakah anda seorang yang fully breastfeed anak anda atau anda memberi minum susu formula? sila jawab..
Jia anda pengepam tegar(expressing breastmilk), pam jenis apa yg anda guna?
Adakah anda pakaikan Cloth Diaper(CD/Cding) kepada anak anda? Ada berapa keping CD yg anda ada skang?
Adakah anda suka bershopping online?Produk apa biasanya anda beli secara online?
Name:
Email Address:

create form

I made this widget at MyFlashFetish.com.

KELUARGA KU

Blog Widget by LinkWithin