My Family Puzzle

ANDA PENGUNJUNG YANG KE

JIKA ANDA ADALAH PENGUNJUNG YANG KE 19,281, SILA EMAIL KE fizza_81@hotmail.com beserta bukti no pengunjung anda. Hadiah misteri menanti!!

I LOVE BREASTFEEDING

I LOVE BREASTFEEDING

Friday, March 12, 2010

ANAK MAMA DAH PANDAI MERANGKAK EK?

Semalam ku  col hubby mase ku kat  kat tmpt kije..ku nak ajak hubby tgok citer v3 samseng jalanan..sbb semalam tayangan yg pertama...mmg sebelum kuar lagi cite tu, hubby mmg ajak gi tgok..die suke cite tu...biaselah..my hubby soka tgok citer2x yg ganeh2x je..

tp tak jadi pon sbb kitorg decide nak tgok esok je..sbb semalam balik kije dah penat.. pastu sebelom letak phone, hubby terus ckp " yang, darwisya dah pandai merangkak,yang!"
boleh kan..die ckp ayat tu mase last2x minit nak letak fon..mase kitorg dah babaix baru nak ckp..mmg mase tu perasaan bercampor baur..suke ade..excited bagai....rase cam tak caya...bape kali ku ulang pertanyaan yg sama " btol ke bang? abg tak tipu? tak cayalaaa.." rasenye nak berbelas kali ku tanye soklan yg sama tp hubby beriya2x ckp die tak tipu..



lepas tu, aku trus col mak aku sbb mak aku yg jaga darwisya...semalam hubby aku kije pagi..so, tengahri die mmg ade kat umah...aku col mak, mak pon ckp darwisya mmg dah pandai merangkak..mak cite dr a smpai z camne die tgok darwisya pandai buat smua tu..excited nye aku dgr mase tu..mmg terus jadi tak sbr nak balik...nasib baik mase tu dah kul 4.30 ptg..lagi setengah jam nak balik...

sesampai je kat umah, darwisya bole plak tido...aduhaiiiii....mama die ni punye excited balik umah cpt2x nak tgok aksi merangkak die..sekali die tdo daaa..tp sebelah malam nye dptla tgok aksi comel die tu..
ape yg boleh kukatakan"
haah...darwisya dah pandai merangkak!!!!!!!!!!!!! anak mama dah pandai merangkaklaaa!!!"

rupanye mcm nila perasaan seorg ibu ye bile melihat stiap perkembangan cahayamata tercinta..lagi2x anak yg pertama ...indahnye dunia dgn anugerah yg tak terhigga ni..alhamdulilah anak mama membesar dgn sempurna setakat ni...

bab citer sedih lak...uaaaaaaawaaaaaaaaaaaaaaa...keta aku kena gilis dgn pompuan mana tah!!! tak pandai bawak keta ape...habis calar keta aku..dah tak cantik keta myvi ku,....geram seh....nasib bek tak terkopak ape2x..so, ku xmintak duit pon ..tp siap sound."" hish..dah tak cantik keta aku"
biar pompuan tu dengar...
pastu bole plak yg bf die tu ckp "oh, ni budak kpj health ni"
siot je aku tgh marah,dei boleh ckp camtuh...sbb mase tu aku pakai uniform keje..baru balik dr kijelaaa..

citer tak best...
ku ade daftar utk panggilan hangit hotfm semalam utk memenangi rm2000 ...tp hampeh tak dpt pon..saje je main daftar..sape tau rezeki..apepon sejak dah aftar utk hangit ni, tinge asyik nak dgr hotfm je..sbb nak nntikan isyarat panggilan hangit..huhu


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

MY RESEARCH

SILA ISIKAN SOALAN DI BWH YE MOMMIES SEMUA! TINGGALKAN NAMA DAN EMAIL. NAK BUAT RESEARCH.tq

Adakah anda seorang yg bergelar mama? jika ya...adakah anda seorang yang fully breastfeed anak anda atau anda memberi minum susu formula? sila jawab..
Jia anda pengepam tegar(expressing breastmilk), pam jenis apa yg anda guna?
Adakah anda pakaikan Cloth Diaper(CD/Cding) kepada anak anda? Ada berapa keping CD yg anda ada skang?
Adakah anda suka bershopping online?Produk apa biasanya anda beli secara online?
Name:
Email Address:

create form

I made this widget at MyFlashFetish.com.

KELUARGA KU

Blog Widget by LinkWithin